سفارش تبلیغ
صبا ویژن
































شیران

زمین‌لرزه سیاسی در اردوگاه ضد انقلاب؛
افشاگری‌ها باعث شد شب گذشته کمیته برنامه‌ریزی نشست گذار به دموکراسی بیانیه دهد و در آستانه انتخابات شکست بزرگ ضدانقلاب و سرویس‌های اطلاعاتی غربی را تایید کند.
به گزارش"گرداب به دنبال افشاگری در مورد برگزاری کنفرانس ضد انقلاب در روز برگزاری انتخابات ایران تحت عنوان "گذار به دموکراسی" که ماه ها برای برگزاری آن زمینه چینی و تدارک شده بود؛ خبرها حاکی است انتشار این خبر و تبعات پس از لو رفتن آن و همچنین شکست مفتضح در 22 و 25 بهمن ماه باعث در هم شکستگی بزرگ دوباره سرویس های اطلاعاتی غربی و ضد انقلاب در آستانه انتخابات شد.

بر اساس این گزارش در راستای عملیاتی کردن بخشی از پروژه مشترک و بزرگ ضد ایرانی سرویس های اطلاعاتی غربی و ضد انقلاب برنامه ریزی شده بود همایشی بزرگ در روز برگزاری انتخابات ایران در آمریکا برگزار شود. کمیته برنامه ربزی این همایش با هماهنگی سرویس های اطلاعاتی غربی از طیف های مختلف اپوزوسیون با هر ایده، مرام و گروهی شامل فتنه گر، تروریست، بهائی، لائیک، سلطنت طلب و... برای شرکت در همایش با عناوین ساختگی و دروغین مثل استراتژیست و دموکراسی خواه دعوت کرده بود.

در خبرها آمده بود اگرچه کمیته برنامه‌ریزی این نشست مدعی شده است با درج فهرست اسامی کلیه مدعوین زیر متن فراخوان، هر یک از مدعوین را از سایر دعوت‌شدگان مطلع ساخته و سعی بر آن دارد که تظاهر کند موفق به ایجاد هم‌گرایی مطلوب بین اپوزوسیون شده است اما اطلاعات موجود نشان می‌دهد که نگرانی میزبان از وجود اصطکاک عمیق بین شمار قابل توجهی از فراخوان شدگان و احتمال عدم مشارکت برخی از آن ها، مانع از آن شده تا فهرست واقعی و کامل برای همه آن ها ارسال شود. نگرانی ای که با لو رفتن اسامی ناهمگون مدعوین باعث شد شب گذشته کمیته برنامه ریزی نشست، بیانیه دهد و در آستانه انتخابات شکست بزرگ ضد انقلاب و سرویس های اطلاعاتی غربی را تایید کند.

این کمیته اعلام کرد همایش گذار به دموکراسی با آن همه برنامه ربزی مشترک بیگانگان، فتنه گران و ضد انقلاب به تعویق افتاده و در روز انتخابات که هدف اصلی برگزاری آن بود تشکیل نخواهد شد.

در بیانیه کمیته برنامه ریزی زمان دیگری برای برگزاری نشست ضد انقلاب اعلام شده و جالب این که مکان همایش این بار مخفی مانده است.

در این بیانیه بدون اشاره مستقیم به خبر ها در عین حال سعی شده به سطر سطر آن پاسخ داده شود.

اعضای کمیته برگزاری این نشست با اشاره تلویحی به تشدید اختلافات وسیع در سطوح مختلف ضد انقلاب آورده اند: ما موقعیتی ممتاز یا ویژه در میان فعالان سیاسی خارج از کشور برای خود قائل نیستیم که کمیته برگزاری این همایش شده ایم... در این راه به صورت داوطلبانه پیش قدم شده ایم.

گفتنی است "شهریار آهی" ضدانقلاب بهایی خارج‌نشین اخیرا گفته بود: «اپوزیسیون ایرانی مثل قبیله‌های مختلفی می‌مانند که هیچ کدام حاضر نیستند دیگری را بر خود برتر بدانند و ببینند که دیگری برای آن ها برنامه ریزی می کند چون حس این که آب قبیله پایین باید از قبیله بالا برسد خود باعث ایجاد اختلاف می‌شود و هیچ قبیله‌ای بر دیگری اعتماد ندارد و این اختلاف هم هرگز حل‌شدنی نیست.»

در ادامه بیانیه برای توجیه چگونگی هزینه‌کرد و منبع مالی بزرگ برگزاری نشست ضد انقلاب بدون اشاره به کمک مالی سازمان سیا آمده است برگزاری نشست از محل کمک های هم وطنان!! و شرکت کنندگان تامین می شود!

همچنین لو رفتن نقش بی بدیل سرویس های اطلاعاتی غربی در برگزاری نشست نیز محور دیگر پاسخ در بیانیه بود و عنوان شد هیچ سازمان، نهاد یا حزبی متولی برگزاری این نشست نیست!

جالب و مهم این که فاش شدن اسامی افرادی که قرار بود از داخل کشور به این ائتلاف شکست خورده شوم بپیوندند نیز باعث شده کمیته برگزاری اعلام کند شکست بعدی این است که به دلیل عدم امکان شرکت فعالان سیاسی داخل کشور در این نشست... از این مهم خودداری کرده و هیچ یک از چهره های سیاسی داخل کشور را به این کنفرانس دعوت نکرده است!

همچنین با این که محل نشست مخفی مانده است اما در بیانیه ادعا شده همایش علنی و در حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید زلزله بعد از این شکست به شکلی بوده که حتی تعدادی از اعضای کمیته برگزاری را از این جمع به کلی خارج کرده است افرادی که شائبه نفوذی وزارت اطلاعات ایران بودن آن ها در این جمع به وجود آمده بود.

کمیته برگزاری اولیه این افراد بودند: "علی افشاری"، "احمد باطبی"، "فاطمه حقیقت‌جو"، "کورش صحتی"، "فریبا داوودی مهاجر"، "ستاره درخشش"، "مهرانگیز کار"، "شیرین عبادی"، "مهران براتی"، "محمد تهوری"، "امیرحسین گنج‌بخش" و "یوسف یزدی".

حال آن که تعدادی از این افراد از کمیته برنامه ریزی حذف شدند و این بار اسامی بدین شرح است:
براتی مهران، "توحیدی نیره"، تهوری محمد، "حسامی آرام"، حقیقت جو فاطمه، گنج بخش امیرحسین، صحتی کورش و "زندی فرخ"

اخیرا "اردشیر امیر ارجمند" در پاسخ به این سوال که چرا در کنفرانس استکهلم شرکت نکرده است گفت: «من به این کنفرانس دعوت شده بودم، اما اصولا به این قبیل نشست ها مشکوکم. به تجربه برایم ثابت شده است که رژیم جمهوری اسلامی در این جلسات نه یکی دو تا، بلکه چندین جاسوس دارد و حتی می دانم نفوذی های جمهوری اسلامی برگزار کننده جلساتی از این نوع بوده اند و من این موضوع را به برخی افراد مورد اعتماد دعوت شده به استکهلم گفته ام. آن ها هم وقتی بازگشتند، گفتند ما هم در کنفرانس همین حس را داشتیم، بعید ندانید یکی از این جلسات را روزی منفجر کنند.»

این در حالی است که تعدادی از اعضای گروه های ضد انقلاب اردشیر امیر ارجمند را نفوذی وزارت اطلاعات ایران می دانند.

اسامی دعوت شدگان به همایش شکست خورده 12 اسفند بدین شرح بود:

محسن آرمین، شهریار آهی، جمشید اسدی، محمدجواد اکبرین، اردشیر امیرارجمند، هوشنگ امیراحمدی، عبدالعلی بازرگان، حسین باستانی، حسین بشیریه، ابوالحسن بنی صدر، مسعود بهنود، بهروز بیات، احمد تقوایی، جعفر توفیقی، امیرحسین جهانشاهی، علیرضا جعفرزاده، بیژن حکمت، عباس حکیم‌زاده، مهرداد خوانساری، محمدرضا خاتمی، مهدی خان‌باباتهرانی، احمد رأفت، حمید دباشی،مهرداد درویش‌پور، محسن سازگارا، هما سرشار، عبدالکریم سروش، احمد سلامتیان، رکسانا شاپور، پدیده ثابتی، محمدرضا شجریان، حسن شریعتمداری، علی شکوری‌راد، پرویز شوکت، صادق صبا، محبوبه عباسقلی زاده، خالد عزیزی،یوسف عزیزی بنی طرف، نادر عصار، اکبر عطری، کاظم علمداری، رضا علیجانی، ابوالفضل فاتح،امیر عباس فخر آور، اسکندر فیلابی، سعید قاسمی‌نژاد، سعید قائمی، کریم قصیم، مرتضی کاظمیان، محسن کدیور، بیژن کریمی، بهزاد کریمی، کاظم کردوانی، تقی کروبی، نازیلا گلستان،‌ اکبر گنجی، عبدالکریم لاهیجی، محسن مخملباف، رجبعلی و حنیف مزروعی، نریمان مصطفوی، علی‌اکبر موسوی خوئینی، عطاءالله مهاجرانی، عبدالله مهتدی، سراج‌الدین میردامادی، عباس میلانی، محسن نژاد، مهدی نوربخش، اسماعیل نوری اعلا، علیرضا نوری‌زاده، محمد نوری‌زاد، فرخ نگهدار، مجتبی واحدی، مهدی یحیی‌نژاد، ابراهیم یزدی و حسن یوسفی اشکوری.

هم چنین قرار بود تعدادی از اشخاص بیگانه در پوشش نمایندگان کنونی پارلمان های اروپایی و آمریکایی، تعدادی از نئوکان های افراطی آمریکا همچون جان بولتون، مایکل لدین و یک گروه ویژه از رژیم اشغالگر قدس(تحت پوشش یک NGO یهودی) در این به اصطلاح کنفرانس شرکت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته شده در پنج شنبه 90/12/11ساعت 7:48 عصر توسط اکبر نبی نظرات ( ) |


Design By : Pichak