سفارش تبلیغ
صبا ویژن
































شیران

فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش:
میلیون‌ها ایرانی در 22 بهمن به خیابانها می‌آیند
رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کردند: هر سال و حتی در بدترین شرایط جوی، میلیونها نفر در سراسر کشور، در 22 بهمن به خیابانها می آیند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی می دارند، در 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی و با هدایت خداوند متعال، همه خواهند دید که مردم ایران چگونه به میدان خواهند آمد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره)، مهمترین درسِ اقدام شجاعانه و خط شکنی بزرگ نیروی هوایی در نوزدهم بهمن سال 57 را درک تأثیرگذاری ابتکار و اقدامِ به هنگام و لزوم حرکت رو به جلو با نگاه امیدوارانه به آینده دانستند وتأکید کردند: تحولات اخیر منطقه و بیداری اسلامی در میان ملتها، نشانگر حقانیت و ادامه حرکت بالنده، و اسلامی ملت ایران است و این حرکت مردمی بعد از گذشت 33 سال همچنان با طراوت و پرنشاط به سمت اهداف اصلی خود به پیش می رود.

در این دیدار که همزمان با سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) در نوزدهم بهمن سال 1357، برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی، حادثه نوزدهم بهمن را یک خاطره فراموش نشدنی و نقطه ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی برشمردند و افزودند: یکی از عبرتها و درس های این رویداد تاریخی، درس اقدام، ابتکار، ایستادگی، کار به هنگام و تأثیر آن در حرکت جامعه و کشور است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با یادآوری شرایط بسیار حساس و سرنوشت ساز بهمن ماه سال 57، خاطرنشان کردند: اقدام جمعی از همافران نیروی هوایی ارتش در بیعت با امام خمینی (ره)، در آن شرایط، کاری بسیار بزرگ بود که تأثیر خود را گذاشت و موجب شتاب گرفتن تغییر روند امور شد.

ایشان با اشاره به تأثیر بالای اقدام ابتکاری، به موقع و به هنگام در هر عرصه‌ای، تأکید کردند: یکی از نتایج عبرت آموزی از این حادثه تاریخی، متوقف نشدن در گذشته و حرکت رو به جلو با نگاه امیدوارانه به آینده است.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر کشوری بخواهد عزت، هویت، امنیت و منافع خود را به دست آورد، همواره نیازمند ابتکار، کار و تلاش است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، علت اصلی عقب ماندگی کشورهای اسلامی در چند صد سال گذشته را، غفلت و توقف، و نداشتن حرکت متناسب با زمان و آینده دانستند و خاطرنشان کردند: نقطه مقابل غفلت، بیداری است که تحرک می آورد و باید در این زمینه به گونه ای تلاش کرد که شتاب حرکت از شتاب جبهه مقابل بیشتر باشد.

ایشان افزودند: رسیدن به شتاب مورد نظر در مسیر حرکت رو به جلو، نیازمند تلاش مضاعف آحاد جامعه بویژه دولت، مسئولین بخشهای مختلف و نیروهای مسلح است.

رهبر انقلاب اسلامی حرکت بیداری اسلامی در منطقه را نشانگر حقانیت جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت حرکت نظام اسلامی دانستند و تأکید کردند: امروز شعارهای ملت ایران در سراسر منطقه فراگیر شده و کشورهایی که دنباله رو جبهه استکبار بودند، اکنون در کنار ملت ایران هستند و اهداف و شعارهای آنان را پیگیری می کنند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: تحولات اخیر منطقه نشان می دهد که ملت ایران توانسته است در طول سه دهه، برای خود، یاوران، همراهان و همگامانی پیدا کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: ما نمی‌گوییم که ملت ایران، تحولات اخیر منطقه را بوجود آورده است اما نادیده گرفتن تأثیر بیداری ملت بزرگ ایران در بیداری اسلامی منطقه نیز منطقی نیست.

ایشان جمهوری اسلامی ایران را مادر بیداری و حرکت اسلامی در منطقه خواندند و افزودند:  نظام اسلامی در حال حرکت به سمت هویتی حقیقی، ماندگار، مستحکم، قابل دوام و قابل دفاع در مقابل تهاجم ها است.

رهبر انقلاب اسلامی در تبیین این موضوع تأکید کردند: هویت اسلامی، اتکاء به خداوند متعال، احساس عزت از مسلمان بودن، تکیه بر ظرفیت ها و نیروهای خدادادی فردی، جمعی، ملی و طبیعی، و فراخوانی دنیا به سوی ارزشهای معنوی، اهداف والا و حقیقی نظام اسلامی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه تمدن مادی غرب نتوانسته است خوشبختی و سعادت حقیقی را برای بشریت به ارمغان بیاورد، افزودند: دنیای غرب و کشورهای پیرو آن از غرق شدن در مادیگری، رواج آزادیهای جنسی، و رهایی از معنویت و قیود الهی، هیچ بهره ای نبرده اند، زیرا علاوه بر اینکه عدالت، رفاه عمومی و امنیت تأمین نشده، نظام خانواده و تربیت نسل های آینده نیز با مشکلات بسیار جدی مواجه شده است.

ایشان تأکید کردند: پیام انقلاب اسلامی، پیام معنویت و ارزشهای الهی و رهایی از این حرکت بدبختی زا در دنیای غرب است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: البته اسلام در کنار معنویت، به تأمین نیازهای مادی بشر در حد اعتدال نیز توجه ویژه دارد.

رهبر انقلاب اسلامی، برگزاری جشن های مردمی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در 33 سال گذشته را، در دنیا و در میان انقلابها بی سابقه خواندند و افزودند: هر سال و حتی در بدترین شرایط جوی، میلیونها نفر در سراسر کشور، در 22 بهمن به خیابانها می آیند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی می دارند، که این موضوع نشان دهنده استمرار حرکت مردمی انقلاب است.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: در 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی و با هدایت خداوند متعال، همه خواهند دید که مردم ایران چگونه به میدان خواهند آمد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، نیروهای مسلح را به ارتقای معنویت و خودسازی، بالا بردن سطح آموزشها و انضباط و سازماندهی توصیه کردند و افزودند: حفظ انضباط در کنار تقویت روحیه برادری و آمادگی برای فداکاری و از جان گذشتگی در راه خدا، از ویژگیهای نیروهای مسلح اسلامی است.

در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت نوزدهم بهمن، سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره) گزارشی از توانمندیهای داخلی و پیشرفتهای نیروی هوایی ارائه کرد و گفت: ساخت و بکارگیری موشکهای هوا پایه و هوا به زمین، موشکهای ضد رادار، موشکهای لیزری و بمب های هوشمند، افزایش توان عملیاتی جنگنده بومی صاعقه، ارتقاء توانایی ها در جنگ الکترونیک و ساخت شبیه سازها، بخشی از اقتدار و توانمندی نیروی هوایی ارتش است.


نوشته شده در پنج شنبه 90/11/20ساعت 10:52 عصر توسط اکبر نبی نظرات ( ) |

 


ترور دانشمندان هسته ای ایران کار جالبی است!

خبرگزاری فارس: نامزد ریاست جمهوری آمریکا: هر دانشمندی به برنامه هسته ای ایران کمک کند در امان نیست + فیلمنامزد ریاست جمهوری آمریکا: هر دانشمندی به برنامه هسته ای ایران کمک کند در امان نیست + فیلم

خبرگزاری فارس: نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: هر دانشمند روسی ، کره ای و ایرانی که بخواهد به برنامه هسته ای ایران کمک کند در امان نخواهد بود.



به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «بیزینس اینسایدر»، "ریک سنتروم" نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواهان در کمپین خود در«کارولینای جنوبی» اظهار داشت: "در مواقعی شاهد بودیم دانشمندان ایرانی که روی برنامه هسته‌ای این کشور کار می‌کردند کشته شدند؛ صادقانه بگویم که این موضوع بسیار کار جالبی است." 


«سنتروم» افزود: "فکر می‌کنم باید پیامی شفاف به دانشمندان روسیه، کره شمالی و ایران بدهیم که اگر بخواهند به برنامه ایران جهت دستیابی به بمب کمک کنند، در امان نخواهند بود." 

کاربران محترم می‌توانند فیلم مربوط را اینجا مشاهده کنند.

* «سنتروم» کیست؟ 

ریچارد جان ریک سنتروم سناتور اسبق آمریکا از ایالت پنسیلوانیا است. او عضو حزب جمهوری‌خواه است و رئیس مجمع جمهوری‌خواهان سنا، سومین شغل در رهبری یک حزب در سنا، بوده است.

سنتروم به عنوان محافظه‌کاری اجتماعی و مالی شناخته شده است. او به خاطر موضع خود در مورد حمله آمریکا به عراق، امنیت ملی، طراحی هوشمند، مسئله همجنس‌بازان و موضوع «تری شیاوو» شناخته شده است. 

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سنای آمریکا در سال 2006 با نتیجه 41% به 59% مغلوب «باب کیسی»، نامزد حزب دموکرات شد. این بزرگ‌ترین شکست یک سناتور مشغول به کار از سال 1980 بوده است. 

وی  عضو ارشد مرکز «کردارشناسی و سیاست عمومی» در واشنگتن و نویسنده شبکه «فاکس نیوز» است. او اکنون به دنبال ریاست جمهوری در سال 2012 است


نوشته شده در پنج شنبه 90/11/20ساعت 10:46 عصر توسط اکبر نبی نظرات ( ) |

 



مصلحی در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری فارس: پاسخ قاطعی به اقدام تروریستی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خواهیم دادپاسخ قاطعی به اقدام تروریستی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خواهیم داد

خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات با اشاره به ترور اخیر یکی از دانشمندان هسته‌ای گفت: آمریکا، انگلیس و موساد، نتیجه این اقدامات خود را خواهند دید و جمهوری اسلامی ایران جواب قاطعی را به آنها خواهد داد.



به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز یکشنبه در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده دو شهید ترور اخیر اظهار داشت: انگلیس و آمریکا نمی‌توانند نقش خود را در این ترورها مخفی کنند و با اعلام این موضوع که ما این اقدامات را انجام نداده‌ایم دست پلید خود را پوشیده نگه دارند. 


وزیر اطلاعات با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در خاورمیانه تصریح کرد: اینها یک پسر بدی را در خاورمیانه قرار داده‌اند و جنایات خود را گردن وی می‌اندازند.

مصلحی با طرح این سوال که مجامع حقوقی چه پاسخی را در این خصوص خواهند داشت، گفت: این ترورها در واقع مربوط به دانشمندان علمی است و کسانی که امروز در دنیا ادعای پیشرفت در علم را دارند چگونه می‌خواهند این مسئله را پاسخ دهند.آیا آن‌ها این احتمال را نمی‌دهند که ممکن است چنین اقداماتی در کشورشان رخ دهد. 

وی با تاکید بر اینکه پاسخ محکمی را به این اقدامات خواهیم داد، یادآور شد: آمریکا، انگلیس و موساد، نتیجه این اقدامات خود را خواهند دید و جمهوری اسلامی ایران جواب قاطعی را به آنها خواهد داد. 

وزیر اطلاعات افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهایی که ما را تروریسم می‌دانند اما در پرونده ارباب سیار نتوانستند حتی 2 هفته در صدر رسانه‌ها باشند، دچار ورشکستگی اطلاعاتی شد. 

مصلحی بر همین اساس به ارائه سند دخالت آمریکا و موساد در ایران به مجامع بین‌المللی اشاره و اضافه کرد: با دبیر خانه شورای عالی امنیت هماهنگ کردیم تا در این زمینه اسناد و مدارک را به مجامع بین المللی حقوقی ارائه دهیم. 

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: وزارت اطلاعات مسئول حفاظت از افراد نیست و روش‌های حفاظتی را ما تعریف نمی‌کنیم. البته دستگاه‌های مسئول هم نباید توپ را به زمین دیگری بیندازند. 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه حفاظت بر عهده دستگاه‌های انتظامی است و این شورای امنیت کشور است که تصمیم گیری می‌کند و به هر کس در رده حفاظتی‌اش، مسئولیت می‌دهد


نوشته شده در پنج شنبه 90/11/20ساعت 10:44 عصر توسط اکبر نبی نظرات ( ) |

< style="border: 3px solid;" classid="clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6" width="147" height="46">

 


 

 


<>

 


جهاد سایبری



 انقلاب فن آوری اطلاعات ، جامعه جهانی را دچار تغییر بنیادین و اساسی نموده و فضای نوینی را بوجود آورده است که از آن با عنوان «فضای مجازی» یا «فضای سایبر» یاد می شود ، فضایی که روز به روز فاصله و تعاملات آن با فضای حقیقی کاهش می یابد و از سوی دیگر تأثیر گذاری این دو فضا بر یکدیگر افزایش می یابد.


با پیدایش ابزار های نوینی چون اینترنت با فضای سایبر برخورد های متفاوتی صورت می گیرد . برخی آن را یکی از سربازان شیطان تلقی می کنند و حتی برای آن حکم صادر می کنند و برخی دیگر آن را بدون هیچ قید و شرط و به نشانه تجدد می پذیرند ، در حالیکه اسلام هر دو برخورد مطلق گونه را نمی پذیرد.چرا که اینترنت یک وسیله است و بسته به کاربرد آن می توان آن را پذیرفت یا رد کرد.


 


انقلاب فن آوری اطلاعات ، جامعه جهانی را دچار تغییر بنیادین و اساسی نموده و فضای نوینی را بوجود آورده است که از آن با عنوان «فضای مجازی» یا «فضای سایبر» یاد می شود ، فضایی که روز به روز فاصله و تعاملات آن با فضای حقیقی کاهش می یابد و از سوی دیگر تأثیر گذاری این دو فضا بر یکدیگر افزایش می یابد.
با پیدایش ابزار های نوینی چون اینترنت با فضای سایبر برخورد های متفاوتی صورت می گیرد . برخی آن را یکی از سربازان شیطان تلقی می کنند و حتی برای آن حکم صادر می کنند و برخی دیگر آن را بدون هیچ قید و شرط و به نشانه تجدد می پذیرند ، در حالیکه اسلام هر دو برخورد مطلق گونه را نمی پذیرد.چرا که اینترنت یک وسیله است و بسته به کاربرد آن می توان آن را پذیرفت یا رد کرد.




مقام معظم رهبری در یک بیان هوشمندانه و راهبردی از اینترنت اینگونه یاد می کنند.
                       
   «آنها (دشمنان) غافلند از اینکه این ابزارها می توانند مورد استفاده ما هم قرار بگیرد. یعنی وقتی اینترنت بوجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم می توانیم از آن استفاده بکنیم، یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفتها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. ماهم باید دنبالش برویم تا استفاده کنیم. چه مانعی دارد؟ از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، می شود ما استفاده کنیم و هدایت را منتشر کنیم. استعداد ما در استفاده از ابزار ها، استعداد بالایی است ... باید از این گونه ابزار ها استفاده کرد تا هر چه ممکن است دایره اثر گذاری خود را وسیع تر کنیم.»         

نکته اساسی این است که جمهوری اسلامی ایران و حتی کشورهای اسلامی به تنهایی نمی توانند در مقابله با تهاجم سایبری قدرتهای بزرگ مبارزه کنند اما این دلیل بر سلب مسئولیت نمی شود و مطمئنا باید در راستای نبرد نا متقارن در فضای مجازی تدابیر لازم را اتخاذ نمود ، همانگونه که انقلاب توانست با نیروی های مردمی مومن 8 سال دفاع مقدس را مدیریت نماید بالطبع باید با همین راهبرد نیز در فضای مجازی و در راستای جهاد مجازی اقدام نماید.اقدامی که اولین گام عملی در این راستا امسال به صورت رسمی و جدی در هفته بسیج کلید خورد. وآن ، طرح10 هزار وبلاگ بسیجی بود.

البته طرح 10 هزار وبلاگ بسیجی ، اولین اقدام در این زمینه نبوده و گنجاندن بخش وبلاگ نویسی در مسابقه جشنواره ره آورد سرزمین نور و نیز بخش نشریات الکترونیکی در جشنواره نشریات بسیج در سالهای گذشته توسط معاونت فرهنگی نیروی مقاومت بسیج مقدمات اجرایی شدن این طرح را فراهم نموده بود.

اما طرح 10هزار وبلاگ بسیجی که توسط رسانه ها با عناوینی چون »اعزام نیروهای بسیج به جبهه اینترنت» و یا »بسیجی ها با 10هزار وبلاگ می آیند» و یا عناوین دیگر به پوشش رسانه ای آن پرداختند.
از یک سو برخی رسانه ها مدعی جریان آزاد اطلاعات و تبادل آرا و اندیشه برای تحریف و تخریب این طرح به میدان آمده سعی نمودند به موضوعات دیگری در حوزه اینترنت مانند فیلترینگ و مبارزه با جریان آزاد اطلاعات نسبت دهند و اصل وجودی طرح و ضرورت های آن را زیر سوال برده و از سوی دیگر برخی با نوشتن مطلب در وب سایت ها و وبلاگها و یا گذاشتن نظر در مورد این خبر در یکی از سایت ها ، سعی در القا مواردی چون ، عدم اجرایی بودن طرح ، عدم توانایی و تخصص بسیجیان در زمینه وبلاگ نویسی ، تمسخر طرح و حتی فحاشی به طرح و ... نمودند هر چند که از طرف دیگر این طرح با استقبال مواجه شده و برخی این طرح را در راستای افزایش اهمیت وبلاگ نویسی و بالا بردن ضریب نفوذ وبلاگ نویسی ، افزایش تولید محتوا در فضای مجازی ، خارج نمودن فضای مجازی از یکسویه بودن کنونی ، فرهنگی تر شدن فضای وبلاگستان و افزایش تعاملات فرهنگی و.... موثر دانستند ، هر چند که نظراتی معقولانه و منصفانه ای نیز در جهت اجرایی تر شدن طرح گردید که می تواند مورد توجه مدیران این طرح قرار گیرد مانند تولید متون آموزشی و فراهم نمودن آشنایی بسیجیان با این مقوله ، توجه به کیفیت و محتوا وبلاگها علاوه بر توجه به کمیت طرح ، تخصصی شدن وبلاگ ها ، توجه به اموری که به روز شدن وبلاگها استمرار یافته و منقطع نگردد .

هر چند از ابتدا ظهور پدیده وبلاگ نویسی بسیار از نیروهای ارزشی با شناخت ضرورت حضور در این صحنه شخصا وارد این میدان شدند و گاه گروهای وبلاگ نویسی انقلابی با عناوین مختلفی نیز تشکیل شده اند ولی سازماندهی و مدیریت این حضور و گسترش آن عزم جدی تری را می طلبید رویدادی که امسال به صورت رسمی و جدی در هفته بسیج کلید خورد و با توجه به تهاجمات کنونی که به سمت نبرد نرم سوق پیدا کرده و از سوی دیگر تجربه تهاجمات سایبری که در چند سال اخیر از سوی غرب رخ داد ، مانند آنچه در جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه صورت گرفت ،جهاد مجازی موفقیت آمیز و تاثیر گذار گروهای اسلامی ، توجه و عزم جدی تر مدیریت جهاد مجازی را از مسئولان می طلبد.


نوشته شده در پنج شنبه 90/11/20ساعت 10:41 عصر توسط اکبر نبی نظرات ( ) |

 مسکو: حمله نظامی به ایران غیر قابل قبول است  

 


هیچ مدرکی دال بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران نیست

خبرگزاری فارس: مسکو: حمله نظامی به ایران غیر قابل قبول استمسکو: حمله نظامی به ایران غیر قابل قبول است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه هیچ مدرکی دال بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران پیدا نشده، تاکید کرد که هر نوع عملیات نظامی علیه ایران غیرقابل قبول بوده و اعمال تحریم‌های جدید هم اقدامی بی معناست.



به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "گنادی گاتیلوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز، سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که هر نوع عملیات نظامی علیه  ایران غیر قابل قبول است و اعمال تحریم‌های جدید در قبال مقامات تهران هم اقدامی بی معناست. 


این دیپلمات بلندپایه روس با تاکید بر اینکه دست زدن به هر نوع عملیات نظامی در خاک ایران، اقدامی غیرقابلقبول است، یادآور شد: در صورت چنین اقدامی اوضاع بیش از پیش بحرانی خواهد شد و این در حالی است که تاکنون هیچ دلیل و مدرکی در مورد جهت‌گیری نظامی برنامه هسته‌ای ایران بدست نیامده است. 

گاتیلوف در عین حال افزود: در این رابطه نباید هیچ تصمیمی در چارچوب شورای امنیت سازمان ملل متحد اتخاذ شود، چرا که اقدامات تحریم کننده علیه ایران مدتهاست که اثر خود را از دست داده است و چنین تصمیمی منجر به نزدیک شدن به هدف اصلی نمی‌شود که همانا ازسرگیری روند مذاکرات با طرف ایرانی برای بررسی مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای این کشور است. 

وی با اشاره به اینکه اعمال تحریم‌های مضاعف یک‌جانبه علیه ایران تصمیم ملی از سوی برخی کشورهای غربی است، تاکید کرد که روسیه از طرف خود موثر بودن چنین اقداماتی را رد کرده و با این قبیل اقدامات مخالف است.  

لازم به ذکر است که آمریکا و برخی متحدانش در اتحادیه اروپا ایران را متهم به تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای می‌کنند، در حالیکه مقامات تهران بارها تاکید کرده‌اند که برنامه هسته‌ای این کشور صرفا جنبه صلح‌جویانه داشته و برای تولید برق


نوشته شده در پنج شنبه 90/11/20ساعت 10:38 عصر توسط اکبر نبی نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak